Machine Gun Kelly - Downfalls High

Downfalls High, a film by Machine Gun Kelly & Mod Sun
www.downfallshigh.com
Follow Machine Gun Kelly:
machinegunkelly
machinegunkellymusic
machinegunkelly
Music video by Machine Gun Kelly, Halsey, blackbear performing Downfalls High. © 2021 Bad Boy/Interscope Records

Ladata

Näkymät
9,549,198

Kommentteja

  • I wanna know how long it took to clean that guitar at 35:14.

    Hayleigh ComptonHayleigh Compton7 minuuttia sitten
  • i think i re-watch this like 200 times already

    Xavier AnsanelliXavier Ansanelli27 minuuttia sitten
  • So wanna be rapper to an emo punk rock band. Hmmmm.

    Tyler ChandlerTyler Chandler50 minuuttia sitten
  • So if this was a real high school who would go?

    Alexis BauerAlexis BauerTunti sitten
  • kells pants at the beginning i want a pair

    BABYGIRLBABYGIRLTunti sitten
  • This shit is so fucking fireeee!!!!!

    Warren SmithWarren Smith2 tuntia sitten
  • Yall don't kno its the full album

    David KayDavid Kay2 tuntia sitten
  • Only punk about it is Travis barker

    David KayDavid Kay2 tuntia sitten
  • Go

    chelcey Luketicchelcey Luketic2 tuntia sitten
  • Wtf is this fake punk shit

    David KayDavid Kay2 tuntia sitten
  • posting this for myself (ik its copied twice its for myself) 0:39 title track 3:14 kiss kiss 6:35 drunk face 9:25 bloody valentine 13:25 forget me too 17:58 all I know 22:00 lonely 24:53 WWIII 26:45 concert for aliens 29:57 my ex's best friend 32:54 jawbreaker 35:35 nothing inside 39:00 banyan tree 41:28 play this when i'm gone 45:00 (credits) body bag

    Lost SoulsLost Souls3 tuntia sitten
  • can we simply appreciate his talent and the art he puts out there for all of us to enjoy, without unnecessary comparisons or having to tear it down? I think it's amazing that he can do whatever he puts his mind to and all of us can be grateful to witness the beauty of music bringing people from all over the world together to savor this feeling.

    AmiraAmira3 tuntia sitten
  • Not really into Chase Hudson like that... But God... He's stunning

    LenaLena4 tuntia sitten
  • ISTG I CAN'T HELP REWATCHING THIS FOR HOW MANY TIMES NOW, THIS IS PERFECTLY DOPEEEEEE 🤩🔥

    Trisha AltheaTrisha Althea4 tuntia sitten
  • круто!)

    Азамат КабышевАзамат Кабышев4 tuntia sitten
  • Consider protecting yourself from inflation that has already begun, control your future and consider and buying silver. #WallStreetSilver subreddit (this is not financial advice)

    Ligma BallsLigma Balls4 tuntia sitten
  • Is it bad i cried a little bit when she died cause I know how that feels but on a different level cause my daughter passed away five years n I'm still not okay

    Gary CarrGary Carr4 tuntia sitten
  • S/O lil aaron

    Christopher WatsonChristopher Watson4 tuntia sitten
  • damnnnn

    Vanesha BilhVanesha Bilh5 tuntia sitten
  • I was told to listen to this ...... this shit sucks

    Beyond GoogleBeyond Google5 tuntia sitten
  • HYPE 10Milions wiews

    Matyáš ZbirovskýMatyáš Zbirovský5 tuntia sitten
  • (ik its copied its for myself) 0:39 title track 3:14 kiss kiss 6:35 drunk face 9:25 bloody valentine 13:25 forget me too 17:58 all I know 22:00 lonely 24:53 WWIII 26:45 concert for aliens 29:57 my ex's best friend 32:54 jawbreaker 35:35 nothing inside 39:00 banyan tree 41:28 play this when i'm gone 45:00 (credits) body bag

    Molly BennettsMolly Bennetts5 tuntia sitten
  • Дайте мне русскую озвучку 📣

    Мирослава ТимошевскаяМирослава Тимошевская6 tuntia sitten
  • eminem fans went extinct in the comments sections. fr 😂🔥

    JumperJumper6 tuntia sitten
  • I actually just watched the videoclip, even though I listened to the shit for so many times, but this clip really gives you the feelings.. Damn

    zCharWar -zCharWar -6 tuntia sitten
  • How did he change this much like how

    Yungg MarvlYungg Marvl7 tuntia sitten
    • He's always liked this genre~ he mentions Blink 182 in one of his older songs

      잔나비 세실잔나비 세실6 tuntia sitten
  • Genius...

    Brit BackupBrit Backup7 tuntia sitten
  • I still don't understand why he cut his ear off tho-

    Tanya JohnTanya John7 tuntia sitten
  • Бля ребята как на русском найти?

    вадим сеськинвадим сеськин8 tuntia sitten
  • Finally, Blink183 appears!

    Adam BowesAdam Bowes8 tuntia sitten
  • y he look like that lmao

    feliciafelicia8 tuntia sitten
  • why is this so long?

    sp1d3rb0ysp1d3rb0y8 tuntia sitten
    • It's a movie for his album that's why

      잔나비 세실잔나비 세실6 tuntia sitten
  • I've just time traveled from the year 2041 where I'm still watching this

    mega matsunmega matsun9 tuntia sitten
  • 13:13 kills me every time the second time that he says "what", I can't

    DaniellaDaniella9 tuntia sitten
  • High school musical: the 2020

    KamillaKamilla9 tuntia sitten
  • this is so sick wtf

    kizukizu9 tuntia sitten
  • 13:11 what's that yungblud song?

    Nathan CarrNathan Carr9 tuntia sitten
    • It's "body bag" by MGK and Yungblud

      Conrarr MorrisConrarr Morris8 tuntia sitten
  • i work out to this

    slopia.slopia.9 tuntia sitten
  • Oh shit and it's a concept movie album. I'll be back to watch it. Keep rockin' \m/,

    J MJ M9 tuntia sitten
  • I thought hotel Diablo had vibes but lemme tell ya this shit right here... best album of the year man mgk we here for you always 🧡

    Tyler FreitasTyler Freitas9 tuntia sitten
  • I'm not super into rap but I dig the new Machine Gun Kelly stuff and plus he was in Tommy Lee in the Dirt soooo that was fucking kick-ass. Definitely gonna check some of the rap too.

    J MJ M9 tuntia sitten
  • Machine "Done" Kelly

    Bruce21Bruce2110 tuntia sitten
  • hey man I'm having a hard time can I come some a j ?

    UNMASKED NERDUNMASKED NERD10 tuntia sitten
  • fistart.info/tv/videot/nqzSpGKpeJOK2bc.html

    Music That You Might NeedMusic That You Might Need10 tuntia sitten
  • I love this.

    Rebecca WinkelmannRebecca Winkelmann10 tuntia sitten
  • Maybe the 5th time i watched this in 2 days fucking love it

    Jakob JensenJakob Jensen11 tuntia sitten
  • this movie would’ve been so much better if the music wasn’t in it

    Asheley ScottAsheley Scott11 tuntia sitten
  • best 49 mins of my life XD

    Kinley ChukiKinley Chuki11 tuntia sitten
  • Is this the movie ?

    2CHIXEDITS2CHIXEDITS11 tuntia sitten
  • Ugh the end was yucky

    Dawson SBDawson SB11 tuntia sitten
  • 😂

    1MightyR1MightyR11 tuntia sitten
  • shits had me balling in the end

    Nate CheyneNate Cheyne12 tuntia sitten
  • Literally unreal 🙏

    TaylorTaylor12 tuntia sitten
  • MGK transcended douche Wanabe Eminem to loving music! All is forgiven! Go MGK go! Bring back Punk!

    efugeeefugee12 tuntia sitten
  • He shouldn't be allowed to sing like that

    Avi RamosAvi Ramos13 tuntia sitten
  • Is anybody talking about how sick the guitar solo was after she found out she was prego

    Austin PerryAustin Perry13 tuntia sitten
  • MGK is a thirty year old man singing about 15 year old's problems.

    Rory ErnstRory Ernst13 tuntia sitten
  • For someone who's an outcast n seemingly doesn't care. Seems to spend more time on make up n hair than the "popular chick"

    Brian CannonBrian Cannon13 tuntia sitten
  • I went 42 mins and 45 secs without a single tear. I was on a streak...

    SamanthaSamantha13 tuntia sitten
  • MGK, you are one very talented human being.

    John StephensonJohn Stephenson13 tuntia sitten
  • sounds like MCR a little

    JermJerm13 tuntia sitten
  • 41:28 😢😢😢😢😢😢

    lore castrolore castro13 tuntia sitten
  • Goes to show you shouldn't chase what's hot at the moment, just be yourself and you will shine.

    Leviticus KnoxLeviticus Knox14 tuntia sitten
  • Machine Gun Kelly hit puberty very late.

    Kashfia IslamKashfia Islam14 tuntia sitten
  • I’m still watching this and every time I cry at the end why am I crying like I’m so confused

    Izzy MunchkinIzzy Munchkin14 tuntia sitten
  • Woow i aint know this was 49 mins

    Javi JaviJavi Javi14 tuntia sitten
  • this was so good wtf

    Alaya DelgadoAlaya Delgado15 tuntia sitten
  • Maggie lindemann needs more appreciation

    David DouglasDavid Douglas15 tuntia sitten
  • WOW. Bam Margera looks great in this video! Love the whole thing! Amazing.

    cq1908cq190815 tuntia sitten
  • this the best thing that ever happened to me.... something like this is amazing I get caught in my feelings just watching this

    Nathan MonaghanNathan Monaghan15 tuntia sitten
  • MGK out here making a generational masterpiece

    andre graciaandre gracia15 tuntia sitten
  • My guy this was a great movie and all but why leave us on a cliffhanger

    Sophie VasquezSophie Vasquez15 tuntia sitten
  • i honestly feel so many things watching this i have no clue how to respond

    Marissa GrahamMarissa Graham15 tuntia sitten
  • i like it i guess but why did he cut off his ear like why specifically the ear is it supposed to be symbolic

    i did it hee heei did it hee hee15 tuntia sitten
  • The anxiety hits different when you watch at night with headphones in the bedroom. ( In dark _ then it's full blast sadness ) 🚀 🚀 🚀

    NVCCI MVNENVCCI MVNE16 tuntia sitten
  • just sound like blink.

    Family ThreeFamily Three16 tuntia sitten
    • Travis produced the album

      잔나비 세실잔나비 세실6 tuntia sitten
  • No one. Literally no one. Me when Lonely comes on: 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

    Jodie MortonJodie Morton16 tuntia sitten
  • I am truly mesmerised by the way Machine Gun Kelly has turned an album into a movie, it's amazing :)

    Danielle-LouiseDanielle-Louise16 tuntia sitten
  • Wow, I am blown away!

    Austin DahlAustin Dahl16 tuntia sitten
  • this is amazing i watched the full thing omg

    hipponator gaminghipponator gaming16 tuntia sitten
  • best video i've ever seen

    Logan MartinLogan Martin17 tuntia sitten
  • maggie linderman is so cute omg

    laylay17 tuntia sitten
  • watchingggg

    laylay17 tuntia sitten
  • Is the drummer supposed to be Johnny Lawrence from karate kid at the Halloween party🤣❤️❤️❤️ because if so I absolutely love it

    Kierstin BohnKierstin Bohn17 tuntia sitten
  • Well fuckin played 💯💪🏻💪🏻

    Loren SticklerLoren Stickler17 tuntia sitten
  • Wow cinematic masterpiece

    tallyah akhavantallyah akhavan18 tuntia sitten
  • This is absolutely beautiful this is the best Masterpiece ever

    Flamin BraeFlamin Brae18 tuntia sitten
  • Didn't know green day made a movie.

    fred derffred derf18 tuntia sitten
  • i have an unhealthy addiction to this video. i watch it at least 3 times a week and i don't think im ever gonna get bored of it.

    maddsmadds18 tuntia sitten
  • fistart.info/to/aOwy5jvuJfUoEwhy6h_Hgw.html...

    The RSW FamilyThe RSW Family18 tuntia sitten
  • Fucking amazing!

    James WJames W19 tuntia sitten
  • wish I was fucking born in USA

    Christian Pio PalermoChristian Pio Palermo19 tuntia sitten
  • esse é o cara que apanhou igual criança pro eminem?

    Vieste RenanVieste Renan19 tuntia sitten
  • this is ass i though this was a movie not singing the whole time!

    RobloxPlayerRobloxPlayer19 tuntia sitten
  • That comment ahead of me says it all

    Blaine FeldsteinBlaine Feldstein19 tuntia sitten
  • Holy shit this is insane! So this is what you've been up to. Keep it up man, you've come so far since Lace up!

    JrMcBabyfaceJrMcBabyface20 tuntia sitten
  • This is the shit we need to save rock and roll baby! Great job MGK and all the musicians and actors in this awesome short movie/rock opera.

    939Productions939Productions20 tuntia sitten
  • The only times he smiles in the whole thing are when he punches the bully and when he's singing lolol

    ChibsChibs20 tuntia sitten
  • DUDE I WANT THAT MINNESOTA CREW NECK @40:40 (I'm from mn lol)

    Nic CregoNic Crego21 tunti sitten
  • what a movie a life of a rockstar

    문종빈문종빈21 tunti sitten