The NEW Season 3 Trade Up UPDATE is INSANE! | *PAINTED BLACK MARKET WORLD RECORD IN ROCKET LEAGUE*

SEASON 3 in Rocket League is here and with it is the BIGGEST Trade Up UPDATE in the HISTORY of the game! Leave a like if you enjoyed and are excited for more! #PixelArmy #Roadto900k
🔥 Be sure to use code "PIXELARMY" in the Rocket League Item Shop! [AD]
🔴 Watch me LIVE on Twitch: www.twitch.tv/pickapixel
🎥 Rocket League TikTok videos: www.tiktok.com/@pickapixelyt
💰 Like Trading? 💰 Get yourself a FREE share worth up to £100 by downloading Trading 212 (for free) using this link!
www.trading212.com/invite/FMIdKqhF
Or use PROMO CODE: FMIdKqhF
🔥 DOWNLOAD ROCKET LEAGUE FOR FREE HERE:
store.epicgames.com/pixelarmy/rocket-league
JOIN THE DISCORD SERVER FOR BLIND TRADING, GIVEAWAYS, GAMES & MORE! discord.gg/pixelarmy
🎵 Background Music By BigBadBeats
Song Used - Candy: fistart.info/tv/videot/tKPEl5yKdpNvmpY.html
Website: www.bigbadbeats.net
Find me on:
🎥 Facebook: pickapixel
🐦 Twitter: pickapixelyt/
📷 Instagram: pickapixelyt
⚽ thefull90: fistart.info/to/bcQP0aVkJp1SqBn0uYJpmw.html
🎥 Personal channel:
fistart.info
🎮 Get your own #PixelArmy MERCH here: pixel-army.com/index.php?
🏅 Join the members club for giveaways, blind trading and more! tiny.cc/PixelArmy
✉️ BUSINESS ENQUIRIES email: pixel@saulderson.com
🎵 The AWESOME guy who made my intro/outro music:
fistart.info
open.spotify.com/artist/1RWk8RsDoNhQ5J3DPXz5AC?si=oi7k3g6hR6yj68BGhNv3WQ

Ladata

Näkymät
489,105

Kommentteja

  • 00:30 bruh mans had too much g-fuel

    TTV Mayhem 9479TTV Mayhem 947910 minuuttia sitten
  • You know that guy who got given fluump’s inventory? What the heck is he bout to do

    Nom Nom DuckNom Nom Duck15 minuuttia sitten
  • This video was that long it finished all my food and drink

    ChovboyChovboy43 minuuttia sitten
  • I was dying inside when he traded up the black equalizers

    Zeger ZegerZeger ZegerTunti sitten
  • He doesn’t realize that he got an painted atomizer😐

    Zeger ZegerZeger ZegerTunti sitten
  • you pay rocket league?? i'm sure

    NEW ChRiSNEW ChRiSTunti sitten
  • Can you donate a noob pls i am a noob i am plat and just got scamt 😢😡

    Pepijn BuismanPepijn BuismanTunti sitten
  • this man have more then 100 million dollars on this shit

    Matias MurilloMatias MurilloTunti sitten
  • Draco titenium white

    Piu FabioPiu FabioTunti sitten
  • Can I join the tw apex giveaway? I have been subbed since 150k

    Peyton KellerPeyton KellerTunti sitten
  • Pickapixel--NOOOO, DUELING DRAGONS ME WATCHING THIS 😡-- BRUH, I CAN ONLY GET NON PAINTED WET PAINTS

    FadedViper GamingFadedViper Gaming2 tuntia sitten
  • da asco su suerte la verdad

    Anonimus sAnonimus s2 tuntia sitten
  • bruh how does this guy have 8523904788923798478237507238569074238079238 items XD

    JaredJared2 tuntia sitten
  • 1mil credits wtf

    Diana Mohamad Abo El ChababDiana Mohamad Abo El Chabab2 tuntia sitten
  • It's not crate items it only golden series

    BenjaminBenjamin2 tuntia sitten
  • A tip is if you trade in 5 import wheels it’s your best shot at getting Zombas

    Walker HugginsWalker Huggins2 tuntia sitten
  • i was dying when he told the dracos to get out of his game

    sj :Dsj :D2 tuntia sitten
  • How he get in a round dueling dragons HE has haxxxx

    Supra GTX NovaSupra GTX Nova2 tuntia sitten
  • i still have a chance of geting hand heart yay

    creepercreeper2 tuntia sitten
  • I dont want to seem like a greedy kid but if anyone is hella rich like pick could anyone give me a mainframe cause one of my friends traded it to their accounts plz if nobody can then i understand just dont be toxic plz

    MIRDITA MEMAMIRDITA MEMA2 tuntia sitten
  • I want does tw hiros

    Olle Arfwidsson LottsfeldtOlle Arfwidsson Lottsfeldt3 tuntia sitten
  • Can you please make a rocket league account giveaway at 900k subscribers

    kid neymarkid neymar3 tuntia sitten
  • All this trade-ups, we love to see it

    Jordy Van de polJordy Van de pol3 tuntia sitten
  • And he didnt find a white octane... How is it possible?

    EnricoEnrico4 tuntia sitten
  • i wish i have 1 dueling dragons

    Antonio De SantosAntonio De Santos4 tuntia sitten
    • My user is KINGFRAST

      Antonio De SantosAntonio De Santos4 tuntia sitten
  • I got grey tactian zombas blueprint from trade ups, literally lost my sanity, why can't you just be white dammit?

    JustYourselfLolJustYourselfLol4 tuntia sitten
  • My favorite car is Fennec I want its so Badly I van Give someting else en i also straft 2 weeks ago epic Dustyce013

    TheVeeCeesTheVeeCees4 tuntia sitten
  • Pickapixel: *has thousands of items* Also him: *gets 37 white octanes* (not really) Me: *has thousands of items* Also me: *gets no white octanes*

    Ryan KindbergRyan Kindberg4 tuntia sitten
  • 8:01 lol

    Alba RodriguezAlba Rodriguez4 tuntia sitten
  • Am I the only one that gets a glitch every time

    maxiiimaxiii4 tuntia sitten
  • He should do an hour long video of him just trading up everything

    FireNinja694FireNinja6945 tuntia sitten
  • 1 million credits how 🤯🤯🤯🤯

    Kenneth MirandaKenneth Miranda5 tuntia sitten
  • If he gets a ti white dd I’ll scream as loud as possible

    Riley Is BadRiley Is Bad5 tuntia sitten
  • Friend: why are you laughing? Me: Nothing My brain: 𝘀𝘄𝗲𝗲𝗽𝗲𝗿 𝗰𝗿𝗲𝗲𝗽𝗲𝗿

    Krish MannKrish Mann5 tuntia sitten
  • You can get painted dd from trade ups but it’s just insanely hard

    Micah RutherfordMicah Rutherford6 tuntia sitten
  • Keep up your great work!

    Alpha GamingAlpha Gaming6 tuntia sitten
  • I like the part where he says “oH mY gOoDnEsS gUyS!!!!”

    Alpha GamingAlpha Gaming6 tuntia sitten
  • 13:00 the shells changed colour

    Dace LiberteDace Liberte6 tuntia sitten
  • Can you please trade

    spike nielsenspike nielsen6 tuntia sitten
  • Can you tade pls

    spike nielsenspike nielsen6 tuntia sitten
  • These are the actual things that stop scams

    RmcodRmcod7 tuntia sitten
  • Also, btw you can now trade up all types of series of blueprints in one trade up

    RmcodRmcod7 tuntia sitten
  • is it just me or did anyone see him have a sky blue dominus and then it just disapered.... did he trade it up? nice video pixel im so hyped rn

    Red DragonRed Dragon7 tuntia sitten
  • 6:07 it glitched and gave him white dracos wow

    Big ChungusBig Chungus7 tuntia sitten
  • i got dissolver from the trade up

    Daan LispetDaan Lispet7 tuntia sitten
  • could i get a fennec in a trust trade for a video please

    axel funezaxel funez7 tuntia sitten
  • Pixel can finally get rid of his zombas

    Hazzy ツHazzy ツ8 tuntia sitten
  • Content for life

    Nitish AshokNitish Ashok8 tuntia sitten
  • Did he trade up Sb dominus and 22 fennecs?

    samuel horsfield 555samuel horsfield 5559 tuntia sitten
  • We want more!!!

    Mr. LodensMr. Lodens9 tuntia sitten
  • Can I have a random black market

    Cohen WuethrichCohen Wuethrich9 tuntia sitten
  • Gg you get 7 times the hellfire

    big_09_ wolfbig_09_ wolf9 tuntia sitten
  • can you get black dieci's now in trade ups??

    Doede KoomansDoede Koomans10 tuntia sitten
  • Me with 1k credits 🥲

    Jo MöhlerJo Möhler10 tuntia sitten
  • im pretty sure he just missed the sky blue paint on the atomiser at 26:00

    Ethan HardieEthan Hardie10 tuntia sitten
  • Can you give me the normal fennec ?

    Tim SchneiderTim Schneider10 tuntia sitten
  • Bruh the amount of titanium white exotics he got is *NUTS*

    Talan LowienTalan Lowien11 tuntia sitten
  • I am

    Semaj BowersSemaj Bowers11 tuntia sitten
  • For some reason I can't trade anything up everytime it just gets stuck on processing and I have to restart my game I don't even get an item

    TheGamingCheeseTheGamingCheese11 tuntia sitten
  • How do you get so many crates?!?!

    Elias 24HrsElias 24Hrs11 tuntia sitten
  • A pantid wet paint 😂😂

    Adamop gamerAdamop gamer11 tuntia sitten
  • Can i have singularity?pls its my favorit item :D

    schuetze_ 0212schuetze_ 021212 tuntia sitten
  • OMG!!! The amount of tw exotics u got was nuts!!

    cjb coverscjb covers12 tuntia sitten
  • u got a pink sub zero :o I’ve wanted one for ages but don’t have enough :p and love the vid

    Daisy LowesDaisy Lowes12 tuntia sitten
  • This is so nice

    Domenico WeetingDomenico Weeting12 tuntia sitten
  • imagine having more black market trade ups than rare

    PlacekPlacek12 tuntia sitten
  • how is he 589 level pass?😂

    Martín Romero SánchezMartín Romero Sánchez13 tuntia sitten
  • How the heck does he have 22 fennecs

    space_yeeet ttspace_yeeet tt13 tuntia sitten
  • The sb atom

    Eduardo ValleEduardo Valle13 tuntia sitten
  • Bruh the tw was so far apart he forgot that he had already got it

    BratyBraty14 tuntia sitten
  • i got a fennec from a trade up and i was sooooo happy! ive been tryna get one for 5 months xD

    gekke meesygekke meesy14 tuntia sitten
  • Bro how do you get so many items in your inventory

    Felix NilfjordFelix Nilfjord14 tuntia sitten
  • 11:34 pickapixel doesn't realize he got 3 tw exotics back to back

    Hamzakill8Hamzakill815 tuntia sitten
    • I realised, just moved on because I was talking about something haha

      pickapixelpickapixel14 tuntia sitten
  • 13:14 another white one to the collection hmmmmm

    Jimmy PotatoJimmy Potato15 tuntia sitten
  • I got a black neuro agitator from a trade up

    Aksels OzolinsAksels Ozolins15 tuntia sitten
  • Do you want to do with me blind trade

    Djordje ProticDjordje Protic15 tuntia sitten
  • I’m garbage at that game

    Dustin CatlinDustin Catlin15 tuntia sitten
  • God loves you so much and so do I ✝️❤️

    Tino BreezoTino Breezo16 tuntia sitten
  • What does striker do

    AQUA Nite3AQUA Nite317 tuntia sitten
  • I realy want tw solar flare

    julian francojulian franco17 tuntia sitten
  • Yesterday pixel i got burnt sienna the new mestory decal from the comp rewards and i opened a prospect cup to get it

    Harley Kinson007Harley Kinson00719 tuntia sitten
  • trades up butterflies bp, smh

    Jack HJack H19 tuntia sitten
  • Can anyone give me a forest green draco

    Staples X-Staples X-21 tunti sitten
  • 15:30 is when he starts the bm trade-ups

    Jacob RileyJacob Riley21 tunti sitten
  • I finally could get a black market then i get a volex me: :(

    Beau De MeyerBeau De Meyer21 tunti sitten
  • You can’t trade up crate Items.

    The GrimpsThe Grimps21 tunti sitten
  • 20:04

    The KJSThe KJS22 tuntia sitten
  • Remember when there was a highlight reel on every video

    The HeatThe Heat22 tuntia sitten
  • Can I please get the white rolets

    Victor OlveraVictor Olvera22 tuntia sitten
  • Dude you need help selling credits for cash? Holy shit

    ItsIzsyItsIzsy23 tuntia sitten
  • Inflation.

    seethruseethru23 tuntia sitten
  • I used pixel army in the Shoppe my name is Pyramid_Lord_111 ps4

    Rocket league BOSSRocket league BOSS23 tuntia sitten
  • Bruh I love how I’m so poor 😝😭👌

    - Clutch -- Clutch -23 tuntia sitten
  • „Hellfire.. they dont come painted“ ... well i mean... dont bother looking in the item shop...

    Lord • [YT]Lord • [YT]23 tuntia sitten
  • Respect on the grind!

    TFBTFB23 tuntia sitten
  • Make a video with 30 or more golden eggs, but whatever comes out you can't have a reaction if not what you get you have to give to the subs

    Martim MatosMartim Matos23 tuntia sitten
  • Yo I need some of this please my epic is Xd_palmtreeboi

    Caleb PalmerCaleb Palmer23 tuntia sitten
  • Seeing pickapixel that Happy is beautiful

    Andrea BaioccoAndrea BaioccoPäivä sitten
  • Now i know Why trading up is Borken and dosent work 😂 You just broke it ;)

    Nussknacker 88Nussknacker 88Päivä sitten
  • 10:14:where is dominus and fennec

    CRO LeagueCRO LeaguePäivä sitten