THE RETURN OF MILEY! NEW 700HP BOXER ENGINE!

Miley is back for good! Breaking in the new motor, taking the brz home, did you even know I had a brz?! Todays video is a long one!
Without Mickey the StreetHunter Hood would not have been possible! Check out Mickeys Instagram @Mickey Andrade ! For more information about the RX-7 hood check out streethunterdesigns.com/
You can subscribe to my channel for new videos, builds of my Ferrari 458, BRZ, Supra, RX-7, 2JZ 350z, vlogs and everything else that I record and share with you.
►Hunt&Co www.thehuntandcompany.com
►Best place to buy car parts throtl.com/?ref=7ldHB0K-jsY5c
► Use “tjhunt” and save 15% off everything at mvmt.cc/tjhunt
►Meguiar’s Store: meguiars.us/cOS50m
►Follow my Twitch www.twitch.tv/tjhuntofficial
TJ-Hunt-2138...
►Follow me on Instagram @tjhunt_
►Follow me on Twitter @tjhunt_
SEND ME STUFF HERE:
14781 Pomerado Rd. (poundsign)115
Poway, CA
92064

Ladata

Näkymät
417,613

Kommentteja

  • Tbh I havnt seen the video and I sub. Thumb nail🤷🏽‍♂️

    nick songkhamnick songkhamTunti sitten
  • Inv I can literally gap all your cars with 4k in the car and engine 🤦‍♂️

    Brandon GironBrandon GironTunti sitten
  • Sabrina finally nailed a prank on TJ😂

    Eli WilliamsonEli WilliamsonTunti sitten
  • What Soap do you use

    Trev0orTrev0or16 tuntia sitten
  • You should get some pee pads for helo as a fellow puppy owner

    Benji ClearsBenji Clears19 tuntia sitten
  • When the brz has more hp than a Supra😳

    Fire BlazenFire Blazen22 tuntia sitten
  • Finally catching up on TJ’s content after 22 weeks in basic makes life so much better 🙏🏼

    Tyler SouthworthTyler SouthworthPäivä sitten
  • Put bags. You can lowered whenever you need to get in somewhere. It be the opposite of having a low car lol

    Cesar FuentesCesar FuentesPäivä sitten
  • say valet for us one more time lmao

    Brandon BrownBrandon BrownPäivä sitten
  • GTAV lifestyle 💯

    Pharaoh El CapoPharaoh El CapoPäivä sitten
  • its "valet" not "valet" smh

    Lil SmittyLil SmittyPäivä sitten
  • I remember you giving a power point in Ms. Heltons photo class talking about your FIstart channel and how you had like a thousand views

    AaronAaronPäivä sitten
    • You got me into cars because I overheard you telling DJ Domingos sister about a mod you did to your BMW and I thought it was crazy that people our age could mod their cars

      AaronAaronPäivä sitten
  • Why do the kombucha king in the background

    Skylar HuntSkylar HuntPäivä sitten
  • If you don’t want that furniture in the office I’ll buy it off you I live in sd 🤣

    Robert BelnapRobert BelnapPäivä sitten
  • Love that song@!!!

    ThatguywithnopancreasThatguywithnopancreasPäivä sitten
  • Can you do a build on a ctr

    KingCherryKingCherry2 päivää sitten
  • Tj I had a quick question... you ever thought of making a hot wheel collection

    Trix_ SpamsTrix_ Spams2 päivää sitten
  • Hi

    Uriel MendozaUriel Mendoza2 päivää sitten
  • Who thinks Sabrina should start her own FIstart channel? Give this comment a Thumbs UP if you agree.

    thenic123thenic1232 päivää sitten
  • The abject house epidemiologically fill because mom ontogenically remove during a majestic frost. blue, quarrelsome hood

    Andres MendozaAndres Mendoza2 päivää sitten
  • The relieved literature phytochemically tame because paul pathogenetically switch on a hard-to-find bamboo. grumpy, unarmed ice

    Andres MendozaAndres Mendoza2 päivää sitten
  • doesn’t show under bonnet?

    Josh tJosh t2 päivää sitten
  • Wait...... the what underground parking?

    John KarikaJohn Karika2 päivää sitten
  • Miley is the most amazing car that u own

    amer bentouatiamer bentouati2 päivää sitten
  • Should have put an sti engine in 😕

    Dani mahmood _Dani mahmood _2 päivää sitten
  • Get another gtr plz

    TwigTwig3 päivää sitten
  • I feel like simplicity is def the way to go w certain cars especially that one. But I also feel like a good steering wheel might not hurt

    Devon EstradaDevon Estrada3 päivää sitten
  • This is my favorite car 🤪❤️

    R1 FALR1 FAL3 päivää sitten
  • been waiting for SOMETHING about streethunter and the 13-21 brz maybe a kit or a trunk and hood or something and mans just shut it down right here in this vide. time to sell it.

    Nicholas BiscuitiNicholas Biscuiti3 päivää sitten
  • Ok so you’re not gona show us the engine?💀

    M.TeddyBearM.TeddyBear3 päivää sitten
  • 700 + lightweight = Super Miley

    zer0__graviteazer0__gravitea3 päivää sitten
  • What year is the brz I’m new

    Silly Daniel5Silly Daniel53 päivää sitten
  • I NEED EVERYONE ON THIS!!!!!!!! CAN WE SEE THAT CAR ON THE RIGHT TIRES TO SEE WHAT THAT CAR CAN DO....... I wanted to see what that car can do at 400 horsepower now I want to definitely see what it can do at 700 besides the pools we do I want to see something real from that

    Grady ClayGrady Clay3 päivää sitten
  • Bruh i love the afterhours scenes with you all haha with you all hangin

    cOSMiC jAYcOSMiC jAY3 päivää sitten
  • How much torque?

    Shane RhabbShane Rhabb3 päivää sitten
  • 🔥🔥🔥🔥

    James SchugJames Schug3 päivää sitten
  • Damn tj was capping on sabrina 😂

    Josue FacioJosue Facio3 päivää sitten
  • Yeah that’s the only thing you’ll ever have to worry about with the gwagon is coffee drive thrus lol

    Johnny HallerJohnny Haller3 päivää sitten
  • I love the brz please give us more brz content

    JayJayEnJayJayEn3 päivää sitten
  • I have a 2014 scion frs love this car even working on it is fun never thought id be a car guy either lol

    Aldo GomezAldo Gomez3 päivää sitten
  • Tj needs to get one of those mop Roombas for the new floor lol.

    T-RexT-Rex3 päivää sitten
  • Valit

    Seventh GearSeventh Gear4 päivää sitten
  • My power goals aren't 650HP for my FRS, but it's good to know that it's possible with the FA20 motor

    Rookie To ProRookie To Pro4 päivää sitten
  • I saw your wife say good boy after he Peed he definitely need to push his face down towards the P and tell him no bad boy to bring him outside and tell him potty or go to the bathroom. Training the dog involves words and hand signals. Deafly love all the videos keep up the good work

    SpecialSpecial4 päivää sitten
  • Post Miley's paint code on your IG 👀👄👀

    Chad ToyChad Toy4 päivää sitten
  • Why not 2jz swap miley?🤔

    Marcus DambergMarcus Damberg4 päivää sitten
  • Put the g wagon on bags, clearance problem solved

    Dahntay DrummondDahntay Drummond4 päivää sitten
  • Back and better than ever 👀🔥

    Fitment IndustriesFitment Industries4 päivää sitten
  • Yeah I’d get a brz/frs if I didn’t live in Massachusetts 😂

    SayTheGreatSayTheGreat4 päivää sitten
  • MAKE THE REAR LIP FOR THE 13-21 BRZ

    Kris McCarthyKris McCarthy4 päivää sitten
  • Twerk it Miley

    andyandy4 päivää sitten
  • Momma's back!

    Tr Vlogs Car LifeTr Vlogs Car Life4 päivää sitten
  • Miley came in like a wrecking ball.

    Phil McKrakinPhil McKrakin4 päivää sitten
  • Engine specs? 700hp 🙏🏻

    brett vickobrett vicko4 päivää sitten
  • waiting on the next video to see, hear how she pulls!!! and farts lol

    Sameah and StuffSameah and Stuff4 päivää sitten
  • The wing is the only reason the boot won't open its the weight in the mechanism, standard wings do it aswell

    N070RI0U5bigMGN070RI0U5bigMG4 päivää sitten
  • Dog does pee on floor.....”good boy”

    Adam FergussonAdam Fergusson4 päivää sitten
  • Stalling in N must be a subie thing. My G3 Impreza almost dies on its ass if I throw it in N if I’m not stopped

    Riley MegeneyRiley Megeney4 päivää sitten
  • Rx7 is just way too beautiful

    David CalderonDavid Calderon4 päivää sitten
  • Under 4500 for 1k miles 💀💀💀

    Davis The GodDavis The God4 päivää sitten
  • have u checked the trunk lock button inside the trunk tj? i thought mine was broken too but the button was pressed accidently lol

    strictlyguns Tvstrictlyguns Tv4 päivää sitten
  • Time bomb

    The PunisherThe Punisher4 päivää sitten
  • Whats the paint code?

    Kev 777Kev 7774 päivää sitten
  • Btw tj going into neutral & car decides to stall is super common. Stock motor 2014 brz and it has done that for me consistently for a year. Read somewhere it has something to do with fueling and even that dealerships were re-flashing to fix it on newer models. Super interesting quirk but will always love my car.

    Donovan BellDonovan Bell4 päivää sitten
  • Miley is back happy to see it.

    Luis LeonLuis Leon4 päivää sitten
  • Good to have her back

    KCarsKCars4 päivää sitten
  • 13:24 soooo does that mean he’s gonna get the new brz?😳

    GreenbeansftwGreenbeansftw4 päivää sitten
  • Subaru's always had a trunk release issue, at least both my 2005/ 2006 WRX wagon had that issue. Oh wait, for me it was rust. ;-)

    d4rkvd4rkv4 päivää sitten
  • Your trans in the brz is gonna commit $uicide

    T CricsT Crics4 päivää sitten
  • Missed pressure wash opportunity

    robo3541robo35414 päivää sitten
  • ""Maybe it's the chips and salsa🤔" 🤣🤣🤣

    Antonio HenriquezAntonio Henriquez4 päivää sitten
  • TJ when are you gonna get a skyline 🤔

    ASTRO 1ASTRO 14 päivää sitten
  • For people who doesn't know what the FTB on the sticker means is For The Boys

    FUL * FLEDGEFUL * FLEDGE4 päivää sitten
  • you should get the roller jacks that you pump up with your foot that go under the tires

    Erik GillundErik Gillund4 päivää sitten
  • Would be cool if there were white lines on the garage floor like it was a parking lot. Would help with parking.

    Tylor NeaceTylor Neace4 päivää sitten
  • scion interior already elite interior

    Noah LackeyNoah Lackey4 päivää sitten
  • Been here since the taillight tint and the Nvidia exhaust install, crazy to see how far things have come

    Oh DellOh Dell4 päivää sitten
  • Good to see Miley back being that Miley was the reason i originally followed

    Keanu Micheal AlexKeanu Micheal Alex4 päivää sitten
  • Lol tj your right jk table 🤣😂

    GregzRealmOfCarsGregzRealmOfCars4 päivää sitten
  • RX-7, Supra, Brz😍 its my dream car garage😁😍. GTR also but its not on TJ's garage but its okay ill add it on my garage soon Lol😂 Viewers from Philippines😉🇵🇭💖

    Blag Ni JuswaBlag Ni Juswa4 päivää sitten
  • I heard Calvin left ur oil cap off??? Too soon???

    Scooter McDoogallScooter McDoogall4 päivää sitten
  • Black floors are worse than white for showing dirt. Tell your floor cuz they dont know.

    Robert StaffRobert Staff4 päivää sitten
  • Didn’t know your nick name was kosher TJ, because your salty AF.

    Michael HamelMichael Hamel4 päivää sitten
  • is that a supraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

    Nutella.Nutella.4 päivää sitten
  • I had that same door and trunk issues on my 2013. All it needed was a new battery in the fob. Well, battery and clean out the fob compartment. Lint and crap had gotten in there somehow.

    Bryan DurcoBryan Durco5 päivää sitten
  • What bodykit are you using 🤔?

    Miguel MendezMiguel Mendez5 päivää sitten
  • Remember TJ being so nervous installing the spoiler and drilling in the carbon trunk😂

    victor thais n.o. læbelvictor thais n.o. læbel5 päivää sitten
  • Why you seem so upset with life rn

    Anthony GarciaAnthony Garcia5 päivää sitten
  • Literally the best car on the channel right now

    Raw SessionsRaw Sessions5 päivää sitten
  • Get A Rubber Car Matts so the cars can stand / Drive on them and Upgrade your Garage Storage / displays for your cleaning products

    DJRuben GamingTVDJRuben GamingTV5 päivää sitten
  • These cars don’t exist under 10k anymore

    Ricky SanchezRicky Sanchez5 päivää sitten
  • TJ: "Is SOAP an option 👀???" 😂😂😂

    Jayy_z33Jayy_z335 päivää sitten
  • “Under 10k” if anyone has it for that lmk sheet

    Franco FrancoFranco Franco5 päivää sitten
  • Finally one of sabrinas pranks work 😂

    ImNotTheOneImNotTheOne5 päivää sitten
  • Jelly beans sound good now

    Angel RicoAngel Rico5 päivää sitten
  • Where’s danny speed3 🙏🏽

    Gabe RGabe R5 päivää sitten
  • WE WANT TO SEE THE SUPRA

    Mihai PalazMihai Palaz5 päivää sitten
  • Lol 1:44 I love watching miley sit-n-stand...its soo cool I missed miley sooo much, shes the OG of the channel, #MILEY💜4EVER

    Jordan BosJordan Bos5 päivää sitten
  • Synthetic grease on the latch! Works like a charm.

    30 Year Old Bunta30 Year Old Bunta5 päivää sitten
  • You need to get in touch with Matt down at Obsessed Garage to get you setup with a high end pressure washer setup for your garage and a detailing package + lighting for the garage. Absolutely great guy/place for detailing

    Maurice TMaurice T5 päivää sitten